Kan inte alltid prestera 110%

Okej, nu får jag skärpa mig. Bloggningen idag är inget som jag är direkt nöjd med. Men jag var i skolan och hade då inte tid att blogga. När jag kom hem blev jag så sugen på att baka så det gjorde jag. Men direkt efter gjorde jag läxor och fixade lite hos Gold, sen var det middag. Därför har jag tyvärr inte haft så mycket tid att kunna blogga. Men ni vet väl hur det är. Vi bloggare har ett liv utanför bloggen, vi är precis som alla andra. Även om jag verkligen vill hålla hög standard på min blogg så är det inte alltid det lättaste.
Nu är iaf tyskan gjord, vilket känns väldigt bra. Så är det bara engelska att plugga på till denna veckan. Nu börjar jag också att längta efter glossyboxen. Jag fick ju i julklapp att jag ska 3 till glossyboxar hem till mig, så det är jag väldigt glad för.
 
Nu tänkte jag däremot vara lite social med min familj, så vi får höras senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Anonym säger:

När får vi veta vad bilderna är till,??? :)

2014-01-21 | 08:37:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback