Kloka beslut

Jag tycker att det var ett smart val att stanna hemma ifrån det öppna huset. Jag blev precis klar med allt plugg så det är först nu jag skulle kunna åka iväg, och det började för ungefär 1h och 30 minuter sedan. Jag är redan 110% att det är den skolan och den linjen som jag kommer klicka i som förstaval. Det känns ändå väldigt skönt att jag är så pass säker på att det verkligen är det som jag vill.
- Gulligaste Beny 
 
Jag tänkte blogga lite då jag har fått idéer, men jag är sjukt trött och inläggen skulle inte bli superbra. Därför väljer jag att skriva dem i morgon, vilket jag också tror är ett smart val. 
XoXo//Emma

Kommentarer
Paulina Molander säger:

Så söt ponny!

2014-01-22 | 21:13:50
Bloggadress: http://molanders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback