Let´s kick this Tuesday

Idag är det tisdag, viket betyder stallet för min del. Jag får se om jag kommer upp på Carisma. Jag har träningsvärk i ryggen, magen och benen + att jag efter idrotten igår fick ont i rumpan. Men det går nog bra tror jag. Promise ska också tas om hand om. Tisdagar är mysiga, tycker jag. Fast idag ska jag vara duktig och plugga engelskaglosorna innan jag börjar att kolla på TV/sitta med datorn. Jag kommer behöva plugga mycket idag, i morgon är det öppet hus på Carlforsska och det skulle jag och pappa åka på.
 
Nu börjar jag känna att min inte är dötrött när man vaknar, det var man ju i början. Hur är det för er? Nu börjar också kroppen komma in i rutinerna, vilket också är väldigt skönt. Personligen gillar jag rutiner.
Det var väl alla planer och allt jag hade att komma med för tillfället. Ha en fin tisdag så hörs vi
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback