Lite om dagen

Uppdateringen idag har inte varit på topp idag. Sen i skolan har man ju inte så jättemycket tid till att blogga :/  Men det var väldigt stressande i stallet då vi inte fick tid alls till att göra i ordning våra hästar. Jag hade typ 8 minuter på mig att få på mig stövlar, all utrustning, få på hästen och komma in i ridhuset. Men det gick, med nöd och neppe. På lektionen gick det helt okej för att vara första gången. Tjejen som vi red för idag sa att jag red henne bra, så det var ju lite roligt ändå. Jag vill nog fortsätta att ha henne på några dressyrpass och hitta lite knappar.
I morgon är det iaf stallet igen och då ska jag rida Carisma. Idag fick hon sig bara en promenad och sen blev hon släppt i ute i stora ridhuset. Jag tänkte filma, fast jag gjorde det inte. Men ni skulle sett hennes steg och hennes gångarter, dem var helt underbara. Det syndes att hon gillar att visa upp sig, den mallgrodan till pålle. Jaja det är fredag, men jag tänker gå och lägga mig nu. Så att jag får sova lite, ni får sova gott så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback