Lite planer

Nu har jag kommit hem ifrån skolan. Tänkte sätta mig och plugga det lilla som jag behöver nu, så har jag hela kvällen framför mig. Troligen så sticker vi iväg en sväng till Erikslund undertiden som min brorsa har träning. Då kan det bli en haul, om det blir saker som följer med, men det tror jag nästan. + Att jag har det som jag och Ebba köpte senast.
På lunchen när vi var hemma hos Ebba så fotade vi. Det blev några bilder som vart riktigt fina, dem lägger jag nog upp här. Samma med bilderna som jag och Ebba fotade förut. Nu ska jag sätta mig med plugget, som jag skrev. Dels för att min brorsa vill ha min dator, även fast att jag vill koda. Men koda och blogga de inställda inläggen jag har på läger får jag väl fixa senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Josefin Pageryd- hästbloggen säger:

åh tack så mycket, gillar din header också. Ha du gjort den själv? :) KRAM

2014-01-16 | 17:15:07
Bloggadress: http://pageryd.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback