Mysig tjejkväll

Nu har jag kommit hem ifrån en supermysig tjejkväll med lite brudar. Vi kollade på film, snackade en massa tjejsnack och det var bara helt underbart. Vi sa att vi får ta sådana kvällar lite oftare och det verkade folk lätt hålla med om.
 
Men innan jag åkte dit var jag ju i stallet och red. Detta passet var pissjobbigt för mig. För det första så får jag en storhäst som är väldigt stor för mig och som jag aldrig har ridit, sen tvingar Johanna oss att rida hela passet utan stigbyglar. Juste hästen heter förresten Hux, om ni undrar... Jag kände mig sjukt osäker på den hästen. Fast efter ett tag insåg jag att han var vädlgit trygg så, det var först då jag började rida och så gav det lite resultat. Han gick väldigt bra stundtals så slutet är jag ganska nöjd med. Framridningen var kaos, men det blev bättre sen. Jag tror att jag ska ge honom lite tid, jag får se. Även om jag hellre lägger tid på att lära känna den hästen som jag red förra veckan, Spirit. Det får jag se.
- Alice´s fina Krusans snöiga mule
 
I morgon blir det iaf att fota en ny header så det kommer bli väldigt mysigt tror och hoppas jag. Men nu är jag väldigt trött så därför tänkte jag tvätta av mitt ansikte och borsta tänderna så att jag snart kan komma i säng. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback