Mysigt med snö på hästen

I stallet var jag med Emelie och Vilma ute i snön. Det var riktigt mysigt. Jag skrittade Carisma ute i snön medans Vilma gick med Sam och Emelie gick bredvid oss. Men det var sådan snö så hästarna fick styltor. Det var så härligt att vara ute och skritta i snön, även om det var kallt. Hästarna blev som ni kanske såg på bilden helt vita på halsarna. Då sa vi att det var smart att gå in i ridhuset. Vilken också passade bra för då var det bara för mig att hänga av Carismas täcke och börja jogga henne. Idag var hon väldigt snäll och mysig att rida. Kommer bli lite skillnad om jag hoppas upp på Malwson i morgon. Storhästar är det jag har ridit på x antal veckor, sen en B-ponny, hihi. Jag vet att jag kommer vara lite lång för henne. Men inte så mycket och sen väger jag faktiskt inte så mycket så det är inget som påverkar oss. Sen är det ju inte så att jag kommer och rider Malwa varje dag, utan någon gång ibland känner både jag och ägaren (tror jag) att det inte gör så mycket. 
- Tror att det var vintern 2012, bästa Malwson <3
 
Nej nu ska jag ut med Guttan en sväng och sedan är det middag. 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback