Skola dag 2

Nu är det snart skola, igen. Men det är en hyfsat kort dag idag så det kommer nog ändå bli skönt. När jag kommer hem hoppas jag verkligen inte att vi har några läxor, det orkar jag verkligen inte med. Jag vill bara kunna mysa med Gucci i eftermiddag då det troligen är då som hon kommer. Det är väl dagens planer för andra dagen i skolan. Hur ser era planer ut?
Igår fick vi också papper med inloggningsgrejer till gymasiet. Snacka om spännande, jag kan alltså göra mitt val och klicka i att de tär de som jag vill ha och bekrefta det redan nu. Jag känner mig väldigt säkert mitt förstahandsval och mitt andrahandsval tog jag bara för att det känns säkrare med 2 val. 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback