Snöööö

Nu har det äntligen landat lite snö på backen. Denna gången får vi hoppas att den ligger kvar i mer än 3 dagar... Jag vill verkligen ha lite snö så att man känner att det faktiskt är vinter. I morgon ska jag ju ut till Malwa igen och jag är så taggad. Det ska bli så otroligt mysigt att få hoppa upp på henne igen, även om hon bara är en B-ponny. Tyvärr har min kompis häst fått en hovböld så hon kommer inte kunna rida. Men troligen kunde hon ta med honom på en promenad till ridhuset. När vi får till plaaner och allt så får hennes stackars häst få en holvböld. Lite trist, men that´s life tyvärr.
- Bästa Malwson <3
 
Idag ska jag iaf till stallet. Idag måste jag rida Carisma, igår valde jag ju en promenad för jag var ganska matt och trött efter ridpasset på Spirit. Nu vankas det iaf frulle här hemma så vi får höras senare
XoXo//Emma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback