Vi bloggare

Något som jag blir riktigt sur över är varför vi bloggare får så mycket hat som vi får. Vissa får såklart mindre eller mer än andra. De större bloggarna får mer än de lite mindre, vilket inte är konstigt eftersom att det är flera personer som läser den större bloggen. Men ändå! Jag blir bara så sur på att vi ska få allt detta och jag förstår inte varför man måste kommentera sånt. Om man inte gillar någon blogg, då behöver man väl inte läsa den. Eller är det bara jag som tänker så? Man kan ju faktiskt bara kryssa ner sidan med bloggen på, ifall man inte gillar den. Man har ju den möjligheten, som också går mycket fortare än att kommentera en lång och tråkig kommentar
 
Eftersom att man ändå väljer att stanna kvar måste det ju finnas någon mer anlednig. Personligen tycker jag att det känns som att personen är avundsjuk. Jag kan bara inte förstå varför. Måste alla vara avundsjuka på bloggare eller personer som det går bra för. Kan man inte vara lite artig och glädjas lite åt att det går bra för en person eller för att denpersonen har fina saker som inte du själv har. Då kan man ju sätta upp som mål att man ska spara ihop pengar så att man kan köpa det som man är så avundsjuk på. Lät inte det smart tycker ni?
Därför tycker jag att vi alla ska vara trevliga emot varandra och hålla god ton. Alla som läser detta inlägget får gärna lämna sin åsikt kring detta. Jag tycker också att ni ska kommentera 3 fina saker hos bloggar som ni gillar, eller flera så att dem känner att det faktiskt finns folk som gillar det dem gör. Det kan verkligen ge en bloggare inspiration, tro mig. Det har jag egen erfarenhet utav. #blogpower
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback