En snabbis update

Tänkte bara kika in en snabbis innan jag börjar packa igen. Jag har alltid med mig en massa kläder och onödiga grejer. B.la en hyfsat stor necessär full med smink och en som är lite större med hårspray, torrschampo, hårborste, deo, parfym och liknande. Är man tjej så är man... 
Annars händer det inte mycket intressant alls. Håller på att tömma, ladda och göra i ordning kameran så att den är nerpackad tills i morgon. Vill gärna inte riskera att glömma den hemma. Därför kommer videon om Grällsta upp när vi kommer hem då jag inte hann spela in den igår. Dels för att kameran är död nu, men också för att jag ska fixa lite inlägg åt er.
 
Ni får ha en härlig dag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback