Härlig sommarkväll nr 2

Sitter ute på altanen ikväll också. Detta är verkligen härligt med sommaren, det får gärna fortsätta att vara så här fint väder. Även om det kanske är lite varmt på dagarna, men man ska inte klaga. Det kan ösa ner en massa regn istället. Då väljer jag sol och bad istället. 
 
Btw, nu är det falsterbo horseshow. Är ni där? Själv hade jag gärna varit där då det verkar helt underbart. Tyvärr är det lite väl långt att åka allra längst ner i Sverige för min del då jag bor i mitten. Om ni är där får ni gärna kommentera era bloggar om ni lägger upp bilder där ifrån. Då skulle jag bli väldigt glad.
 
Har även fixat vakt åt Gold under kvällen, så han ska få vara hemma hos Alice när vi är borta. Då ska jag jag och Alice träffas och vara lite på lördagen och så får Gold följa med och bli kvar där sen när jag åker hem. Det kommer nog att bli super tror jag.
- Denna bilden på en av mina sparrisplantor gillar jag
 
Nu tänker packa ihop allt jag har här ute och börja dra mig emot sängen. Det är en dag i morgon också... Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback