Kravlöst lov

Under detta lovet har jag knappt gjort något alls, mer än att bara ta det lugnt och varit hos hästarna samt varit med mina vänner. Men det är bra med uppladdning inför gymnasiet som börjar om lite mer än 1 månad. Jag är riktigt taggad för en nystart, en skolgång där jag själv valt vad jag ska läsa för ämnen, samt en massa nya vänner med samma intresse som mig själv.
- Carisma förra sommaren.
 
Idag tror jag att jag och brudarna ska försöka ses, men vi får se hur de blir med det. Det skulle va skönt o ses innan jag sticker på söndag. O i morgon ska jag ut till Carisma igen, det kommer bli väldigt trevligt.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback