Kvällsbabbel ifrån altanen

Fick en fråga om Grällsta då personen inte riktigt förstod i inlägget jag svarade om Grällsta och hon bad mig svara i en video. Därför ska jag försöka spela in det antingen i morgon eller på fredag så att den hinner komma upp innan jag åker till Göteborg tänkte jag. 
 
Är även nöjd med det jag skrev och responen på det jag skrev innan. Jag hade väntat en del hat och aggressioner mot mig, men det har jag inte fått hittills. Mest era tankar och åsikter och det respekterar jag. Alla får tycka vad dem vill, ingen kan tycka precis som alla andra. Hade vi gjorde det hade det ju inte varit roligt över huvud taget.
Såg även det sista avsnittet av Teen Wolf idag. Så nu får jag vänta på avsnitt ifrån både Teen Wolf och Pretty litte liars varje vecka. Funderar på om jag ska försöka hitta en till serie att börja kolla på. Någon som har ett bra tips? Utom dem 2 jag nämnt eftersom att jag väntar på de nya avsnitten samt OTH då jag inte tyckte att det var en serie som föll mig i smaken.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback