Lika fint innan som efter, not

- Så här fint blir det när jag spelar in videos.
 
Har spelat in och redigerat Ullareds haulen nu under kvällen, där av den dåliga uppdateringen. Den kommer dock ta ca 40 minuter till att få upp. Jag får se om jag hinner slänga upp den på youtube ikväll eller om det får bli i morgon.
 
Fick nyss reda på att jag troligen kommer kunna ha och rida på Beny under loven detta kommande år. Inget är spikat eller så, men med största sannorlighet kommer jag vara på Grällsta och sedan få rida prinsen under loven. Jag kan iof jobba eller liknande, då kommer jag ju inte kunna vara där.
 
Nu ska jag forsätta njuta av att vara hemma och bara ta det lugnt. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback