Mellanlandar

Var och red Promise i förmiddags, som ni såg. Det gick jättebra och hon skötte sig helt utmärkt. Hon vart väldigt svettig då det var varmt så hon fick en svalkande dusch efteråt och det verkade hon verkligen gilla. Hon fick även beta lite efter att hon blivit avspolad, det var hon värd efter att ha stått still och skött sig så bra när jag spolade henne. Det första hon gör när hon kommer ut i hagen sen är att rulla sig, såklart. Det var tomt på vatten så jag fyllde på det och då hände något som jag inte trodde. Jag kunde gå rakt fram till Promise, utan muta eller något. Då stog vi och mös i säkert 10 minuter, underbara stjärnan. Det är riktigt bra för att vara Promise.
Nu ska jag sticka hem till Linnea och vara med henne lite. Saknar ju mina underbara babes
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback