Sessan 16 år, grattis tanten

Idag har jag inte haft en lugn stund känns det som. I morse var jag med ut till Carisma som fyllde 16 år. Då fick hon massa morötter och äpplen som vi köpte med oss på vägen ut till Carisma. Det blev även lite fika till oss människor som vi åt ute i solen efter att vi mockat i en hage. Fick även veta att vi kommer kunna skritta Carisma från och med nu. Just nu är det däremot väldigt varmt så sadeln är hemma fortfarande, har jag tur nästa gång jag är ute kanske jag får sitta på hennes rygg igen.
Efter det var det bara hem för att få i sig lite mat innan vi åkte iväg till Skultuna och badade. Det var inte mycket folk där så det var riktigt skönt. I bilen på vägen hem frågade Vilma om jag ville med ut och fota/filma när hon och Alva red, såklart ville jag göra det. Åkte bara hem för att hämta cykeln och byta skor. Det är härligt att det inte gör så mycket att hitta på en massa sånna saker nu när det är sommarlov. I morgon är det dock planerat att åka ut. Då ska även Ebba med ut för att fota lite, vilket kommer bli riktigt mysigt.
 
Nej nu har jag varit igång hela dagen och är verkligen helt slut, så det börjat bli dags att krypa till sängs. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Lollee säger:

Grattis!

2014-07-12 | 13:25:42
Bloggadress: http://galenilivet.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback