Underbar dag på Liseberg

Vi var på Liseberg så gott som hela dagen. Jag hann bara med att åka Helix x2, Flumeride x4, gå i spökhuset samt åka kållerado 1 gång. Önska att jag hade hunnit med Balder då jag verkligen velat pröva den, men i slutet när jag tänkte åka den var det så lång kö så jag hade inte hunnit med att åka den innan det var dags att åka mot hoteller igen. Även Helix nån gång till för det var en riktigt rolig karusell. Det var väldigt roligt att gå spökhuset och det var inte läskigt. Bara när en kom fram och snärtade till med en slev, men dem får ju inte röra en så då vet man att det inte kommer hända något som kommer på en.
- Bara för att jag inte fotade någon av våra bilder idag.
 
Jag och Linnea satt nyss och kollade på PLL i ett av sällskapsrummen som finns här. Alla andra var ju på sina rum och troligtvis sov så vi hade hotellet helt för oss själva där ute i mörkret. Det var kanske inte det smartaste att göra så där innan läggdags, men vi körde ändå.
 
Jag har tyvärr inte kunnat filma mycket, men det lilla jag har filmat kommer komma upp. Men det är väldigt svårt att kunna filma när man inte heller vet vilka av människorna som kommer synas och eventuellt komma upp på youtube. Dem kanske inte vill vara med... Hoppas att det blir lite roligt ändå, även om det kanske inte blir som jag tänkt mig. Vill ni fortfarande se den om jag får fråga? Har verkligen inte filmat mycket alls, vägen hit, invigningen, 1 video där jag babblar första dagen och sedan en liiiiten film på entren till Liseberg. 
 
Nu måste jag dock sluta för om 8 timmar är det frukost innan bilen rullar mot ullared.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback