3 saker ni inte visste

* Jag älskar pikéer. En marinblå piké och ett par jeans, så jäkla snyggt. Även till ridbyxor är det riktigt snyggt. Jag vet inte varför, men jag tycker det ser riktigt snyggt och välvårdat ut.
 
* När jag är hemma går jag runt i en tjocktröja och trosor.  Hemma brukar jag nästan aldrig ha byxor, antingen shorts eller bara trosor. Anledningen är för att jag tycker att det är skönt att ha bara ben när jag kan.
 
* Jag har en idé för min kanaltrailer på youtube. Eller jag har lite i hjärnan hur jag skulle vilja göra. Jag tror att det kommer bli riktigt bra om allt går som jag vill. Får se när jag börjar med den, men det lär bli inom en snar framtid.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback