Denna andra lediga måndagen

Hade tänkt blogga bättre under dagen. Men i morse tog jag mig inte tid och sedan under dagen har jag gjort annat. Ifrån Erikslund fick vi med oss en flughuva med öron, en flugspray, havre och en tvål som vi ska ha om hon får sår i sommar. Så nu är vi helt redo att agera hästägare i sommar. 
Jag får Promise den 21/7 och det är precis efter jag har kommit hem ifrån Göteborg så det kommer bli perfekt. Då ska jag verkligen se till att få en massa fina bilder till en ny header. Har lite tankar som jag tror kan bli väldigt fint. Tänker dock inte spoila något om vad jag har i tankarna ännu. Men en ny header ska fotas och bloggen ska få en ny bakgrund i sommar. Bloggen behöver verkligen fräschas upp en aning känner jag...
 
Klockan tickar iväg ikväll också. Inte bra Emmson, inte bra... Jag är en person som inte håller en bra rutin under lov/ledigheter. Går och lägger mig vid 00 och går upp vid 10. Jag får se till å ändra lite på det känner jag. Jaja, ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback