Går ifrån klarhet till klarhet

Är sjukt stolt över stjärnan Promise. Idag kunde jag få fram till henne i hagen med hink med godis i och få tag på henne direkt, vilket är väldigt bra för att vara hon på sommarbetet. Var även ute som sällskap till en som redoch gick då en promenad med Promise. Körde även lite lydnad, att hon skulle följa efter mig, snurra och lufta det benet jag pekar på. De sista 2 jag skrev hade jag aldrig gjort med henne innan, men försökte lära henne lite på skog. Hon snurrade, med lite hjälp dock. Sen lyfta på det benet jag pekade på kunde hon direkt. Finner inga ord för denna ponnyn, hon är bara ren perfektion.
- När katten är borta dansar råttorna på bordet.
 
Haha, nejdå men eftersom att Alva bett mig se efter Promise och hon ville att jag skulle mysa med henne. Då fick hon bli fin i manen innan vi gick ut på promenad. Betets nya riktigt fina tävlingsponny.
XoXo//Emma

Kommentarer
Sofia :) säger:

Åh vad roligt för er! :)

2014-06-28 | 18:57:23
Bloggadress: http://Coloza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback