God natt söndag

Idag har det inte varit några textinlägg alls. Anledningen är att jag inte har haft något speciellt att skriva om och då känns det bättre att låta bli. Har mest legat och gassat i solen, varit med mamma och handlat mat och grejer så att vi kan odla och kört minecraft med Erik. Det är verkligen inget speciellt och därför har jag inte haft något att skriva om.
- Så små vi var, detta var taget förra året.
 
Men nu väntar ett avsnitt av PLL och sedan ska jag sova. Hörde att det ska komma en säsong nr 5. Själv har jag snart kollat ut säsong 3. Har 3-4 avsnitt kvar och då blir det 3 säsonger på 2 veckor. Vaddå nörd? Hehe... Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback