Hemma, ännu mer paraknas

Har kommit hem och varit hemma ett tag. Försökte blogga på stan, men det gick inte då appen inte riktigt var på min sida. Jag fick med mig en hel del mer grejer än jag tänkt mig så det fick lite en haul. Jag var paraknas innan jag åkte ner på stan och skulle köpa en sak. Så köper jag en massa annat, hur paraknas har jag inte blivit nu då? Haulen är inspelad, men ska snart redigeras. Först måste jag bara åka till ICA och handla, order ifrån mamma då dem precis åkte på match. Det är Aroscupen för min brorsa i helgen och sedan blir det nog stugan på söndag kväll eller måndag. Det kommer bli riktigt trevligt tror jag.
- Bara för att jag inte har en bättre bild att använda mig utav
 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback