Inlägg fixat, sängen i tid

Har precis skrivit ihop ett inlägg med svar på lite frågor ifrån er. Det kommer komma upp i morgon. Nu ska jag krypa till sängs och sitta sätta på ett till avsnitt av teen wolf som jag har en tendens att göra kvällar som dessa. Jag behöver sömn om jag ska vakna av klockan i morgon. Blir upphämtad av Linneas föräldrar och så åker jag med dem till Grällsta. Det kommer bli riktigt mysigt att komma och andas lite Grällstaluft igen. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
- Beny, ett riktigt bråkigt litet charmtroll.
 
XoXo//Emma

Kommentarer
hanna säger:

varifrån beställde du ditt tagelarmband? kan du lägga upp bild på det?

2014-06-28 | 00:30:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback