Planer för midsommarafton

I morgon är det midsommarafton, som alla redan vet Emma... Är det bara jag eller har tiden gått sjukt fort, var det inte April förra veckan? För morgondagen har jag och familjen + Gucci lite planer. Vi ska nämligen hem till min morbror vid lunch, äta lunch hos dem alltså men också middag senare under kvällen och sedan vara där till kanske 22. Därför får även Guttan följa med hem till dem, men det blir min lilla kusin glad för så det gör nog absolut inget. Så både min kusin och jag kommer nog vara helt slut i morgon. Hon älskar nämligen att leka jaga den lilla sötnosen.
Nu tänker jag hoppas att Gold slutar klättra i taket på sin bur, dels för att han inte kan ta sig ner så han bara faller ner i gallret han har som våning nr 2 i buren. Men också för att jag vill ha lite energi till morgondagen. Ni får sova gott så hörs vi i morgon. 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback