Spontant hemmaspa

Bestämde mig lite spontant för att det kunde vara skönt med ett hemmaspa nu på kvällen. Därför är ögonbrynen fixade, håret tvättat med inpackning, kroppen är tvättad med supergo tvål och scrub, snart insmord med love spell ifrån victoria secret, ansiktsmask är på samt någon grej som ska ta bort orenheter kring näsan. Det är dessa kväller som verkligen behövs ibland. 
 
Sen åkte jag och pappa även ut med skåpet till betet så det finns på plats, skönt o veta. Ska dock städa och fixa i det på torsdag tänkte jag. I morgon har jag nämligen lite andra planer, som ni får veta i morgon. Annars har jag ju inget att skriva om i morgon bitti. 
- Bästa Gucci får stå för kvällens bild.
 
Nu måste jag skölja av mitt face och sedan är det dags att sova. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback