Svar ang Grällsta

Hej!
Ska du till Grällsta iår?
Skulle du Jobba?
Vad gör man om man jobbar?
 
Jag hade tänkt jobba som kiosktjej i sommar. Det jobbet sökte jag, men fick inte. Det hade varit min vistelse på Grällsta för i år då jag valt att hyra Promise 4 veckor istället för att åka på ridläger. Så tyvärr kommer jag inte åka till Grällsta på läger i sommar eller jobba under något läger. Kanske att jag åker och kollar på Linnea sista dagen, men jag får se.
 
Om man jobbar med det jag sökte så är man i kiosken. Där tar man hand om lägerbarnens plånböcker, tar betalt när dem handlar i kiosken, vaktar poolen om dem vill bada osv. Man får även hjälpa till vid uteritter eller i stallet och liknande om det behövs.
- Finaste Beny <3
 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback