Tisdagens planer

Ni ville ha receptet innan jag har provat om det fungerar. Så det kommer komma upp här på bloggen under dagen. Om ni använder er utav receptet får ni gärna kommentera hur det fungerade era hästar. Man kan ha det på hunden också, men det luktar inte jättegott så det är nog inget jag skulle rekommendera.
- Hon e så söt lilla hjärtat <3
 
Idag ser det ut att bli fint väder. Får se vad som händer idag, har inget speciellt inplanerat. Jag funderar på om jag inte vill försöka få ut mitt skåp till betet idag. Pappa jobbar eftermiddag/kväll så vi skulle kunna ta det innan han börjar jobba. 
 
Det är väl det jag har att komma med för stunden. Nu tänkte jag bara ta det lugnt här hemma innan jag cyklar ut och tar hand om Myran en sväng. Ni får ha en härlig dag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback