Trevlig midsommarafton.

Är helt slut efter denna dagen, därför kommer detta bli ett väldigt kort inlägg. Men vi hade det trevligt, en massa bus och tok med lillkusinen, kom hem med en hel del fina tröjor samt 4 par skor. Bra att ha äldre kusiner och så ibland. Vi är ju alltid hos min morbror på midsommarafton och det har alltid varit dagen innan jag ska åka till Grällsta. Men i år ska jag ju inte dit. Känns lite konstigt måste jag säga. Hade tänkt åka och hälsa på Linnea och kolla på henne sista dagen. Men tydligen så skulle vi åka till stugan då, så det går inte.
- Bästa B <3
 
Hoppas att ni har haft en härlig midsommarafton så hörs vi i morgon. För nu tänkte jag krypa till sängs. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback