Underbar gårdag

Hade det riktigt härligt igår med underbart folk. Om någon yngre läser detta och går på min skola, ni måste gå på Önstagalan. Jag var nominerad i kategorin slöjd, årets bild och året reportage sen var hela klassen nominerad som idrottsklass, vilket vi vann. Sen var bloggen med i årets blogg och visades på scen, det var faktiskt lite roligt. Även om det mer än en drivkategori för vinnaren var våran skolas slöjdblogg. 
Nu ska jag slänga på mig lite kläder för att sticka ner på stan en sväng med Ebba. Vad vi ska göra är hemligt, ifall att någon lärare läser. Sen sa vi att vi tar en lunch på stan också, mysmys.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback