Upp med tuppen i morgon

Nu har jag inga avsnitt kvar av pretty little liars. Har sett 92 avsnitt på 18 dagar, vilket är ca 5000 minuter... Jag tror att jag dras med lite för mycket när något blir spännande. Fast då är det bara några få dagar innan säsong 5 börjar gå på TV så antagligen kommer jag börja kolla på den då.
- Flying gray pony <3
 
Fast nu måste jag stänga av och släcka, klockan ringer 5:30 i morgon. Men det ska bli riktigt roligt så det kommer nog inte göra så mycket att det är tidigt. + Att jag får vara med min härliga brud Vilma dessa 2 dagarna. Vi går nog och kollar in mässan i morgon också. Jag ska försöka hålla i pengarna så gott jag kan. Jag behöver inget så det är nog inte så svårt. Om inte ps of sweden säljer hästgodis. Då kan nog en hink åka med, hehe. Jaja ni får sova gott så hörs vi tidigt i morgon bitti.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback