Älskade morgon

Jag verkligen älskar att kolla på kläde och skor på nätet, det har jag gjort nu på morgonen. Nu har jag hittat ett par superfina pumps, dem kan kanske vara lite höga... Jag ska åka och pröva dem i eftermiddag så då får jag se hurpass det känns, känns det bra får dem lätt som en plätt följa med hem.
 
Jag åker tyvärr inte till stallet idag. Det känns som att ni kanske tror att jag bara skiter i min älskade ponny. Men hon kommer inte in förens vid 18 och då är det en tjej som brukar rida henne och hon borstar alltid av henne. Så hon överlever utan att jag kommer just idag.
Idag ska vi även boka biljetter till när Glada Hudik kommer hit till Västerås och gör sin föreställning Trollkaren från oz. Det ska bli roligt att kolla på deras föreställning och sen är det nära till stallet så jag kanske sticker dit en sväng innan. 
 
Nu måste jag kila, vi hörs senare under dagen. Ha en underbar onsdag
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback