Bra tisdagsanda

Idag är det tisdag och det betyder stallet för min del. Som det ser ut är det fint väder och då kan jag skritta Carisma ute i det fina vädret, det kommer bli riktigt mysigt. När jag kommer hem ifrån stallet ska jag skriva ett inlägg åt er, fick nämligen en idé till ett inlägg. Sen börjar ryttareliten på TV, det ska jag lätt kolla på. Jag har nämligen läst att det kommer vara en riktigt bra serie. Därför blir det nog väldigt intressant att kolla.
Nu är jag totalt redo för att snart åka till skolan och skriva läxförhör. Det känns som att det sitter i hjärnan och den känslan inför ett förhör känns superbra. Men nu måste jag kila till skolan, vi får höras senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback