Dagens planer

Idag har jag bara 2 timmars skola, riktigt skönt. Därför ska jag och Ebba sticka iväg till öb och sen övertalade hon mig att käka donken. Så det ska vi göra idag. Sen har jag Carisma lunch i och med att jag slutar i sån bra tid. Ev att jag vill åka en sväng dit vid 15/16 igen.
 
Det är dagens planer. Sen ska vi väl även fira pappa lite, han fyller nämligen år idag. Så grattis bästa papi. Ni då, har ni några speicella planer för dagen? 
Nu ska jag gå ut med Gucci och sedan ska jag börja cykla för att möta mina bruds och sedan ska vi åka till skolan. Ni får ha en riktigt bra dag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Theresia säger:

Jag ska ut och rida en ny ponny :)

2014-03-26 | 09:49:33
Bloggadress: http://theresiasandahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback