Dagens stall + shopping

Nu sitter jag och kollar på lite klänningar. Jag har hittat 1 klänning som ska klickas hem, sen kollar jag efter 1 till. Jag vill ha en till Önsta galan och en till skolavslutningen. Känns onödigt med 2 olika klänningar, men jag vill ha det. Får se om jag hittar en till, annars får det bli samma vid båda tillställningarna.
 
I stallet hade Carisma kutat runt som en dåre i hagen så hon var dyngsvettig och det hade torkat över hela hennes kropp. Därför gav jag henne en ordentlig dusch och sedan fick hon en promenad ute i solen, vilket hon verkade gilla. 
Nej nu ska jag fortsätta att kolla efter klänningar så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback