Dags att kicka igång denna veckan

Nu är det måndag och dags att kicka igång en ny vecka igen. Denna veckan ser helt normal ut, inget speciellt som händer. Jag tror däremot att jag har fotodag eller jobba med Mietek Grocher på onsdag. Hoppas på det första, men artikeln om Mietek måste vara klar snart. Ska försöka jobba lite med det ikväll, så kanske jag kan få fota lite. Då kommer ni kunna få nya bilder här på bloggen. Jag känner att jag verkligen inte har några nya bilder som laddas upp här åt er. 
- Charmtrollet ifrån Grällsta, bästa B <3
 
När jag kommer hem ifrån skolan idag tänkte jag även försöka få lite idéer så att jag kan blogga lite bra inlägg och lägga dem som inställda åt er. För just nu känns bloggen väldigt tråkig, bara en massa korta och bara vardagsinlägg. Jag tänkte försöka slänga ihop lite kollage och andra längre inlägg. Om ni har förslag är det bara att komma med dem, som alltid.
 
Nu måste jag sticka iväg till skolan. Idag blir det lite senare än vanligt då vi har fått sovmorgon. Första lektionen var inställd så det var väldigt skönt en måndag. Ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback