Dags för en ny vecka

Nu är det måndag och med det menas en ny vecka. Själv har jag inga speciella planer mer än att vara i skolan och plugga. Sen på söndag tror jag det blir att jag och mina bruds åker till ICA för att köpa lite godis och dricka till nationella som vi ska ha nästa vecka. Är riktigt nervös inför de, men det ska nog gå bra ändå. Hoppas jag.
När jag kommer hem idag blir det att plugga fysik tills i morgon och sen måste jag skriva klart SO:n så att jag kan få lite feedback på min text och göra den ännu bättre. Jag är en perfektionist när det gäller sådant och skriver mer än gärna mycket mer än vad som krävs. Personligen tycker jag att det känns skönt så, men man blir verkligen utbränd och det tar på krafterna. Men jag tycker att det är värt att kämpa nu dem sista månaderna innan jag går ut grundskolan. Btw så om precis en månad har jag fått veta om jag preliminärt kommer in på mitt gymnasium, taggad va ordet :D 
 
Ha en riktigt fin dag och en fin vecka så hörs vi.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback