En lååång måndag

Är helt slut efter denna dagen. Hela förmiddagen ägnade jag åt att skriva nationella, läsförståelse i svenska. Jag tror att det gick hyfsat. Var väldigt spänd innan. Men nu efteråt känns det skönt och jag har en helt OK känsla när jag tänker på provet. Det tog däremot något otroligt på krafterna och jag är helt slut just nu. Efter nationella hade vi bara hkk kvar och där bakade jag och Vilmis kladdkakemuffins med grädde och chokladdoppade jordgubbar. Det blev riktigt fott och ett bra avslut på skoldagen.
- Lite sommarkänsla på bloggen skadar aldrig :) 
 
I morgon har jag även ett sjukt stort uppdrag och jag är redo för en massa känslor. Vi ska nämligen lyssna på en föreläsning utav Mietek Grocher. Han var en av dem få som överlevde förintelsen. Det känns sjukt att vi ska träffa honom i morgon. Sen jobbar jag ju med skoltidningen och då har jag fått uppdraget att intervjua honom. Sen innan det ska jag till tandläkaren. Därför måste jag nog avsluta detta inlägget och krypa till sängs. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback