En vanlig Söndag

Idag har det varit en lugn dag. Började ju hela dagen med att vara på rudbeck hela förmiddagen. Där fick jag bara springa och låsa upp klassrum där lagen bodde och resten utav tiden satt jag med min dator. Direkt när jag kom hem slängde jag på mig träningskläder och stack ut i spåret och sprang. Jag tog 2 varv, men lungorna värkte nå otroligt så det fick bli paus typ var 3:e minut. Det var ändå kall luft ute och jag tror att det var därför. Jag och mina bruds åkte till ICA en sväng. Där köpte jag 2 vitamin well, naturgodis och lite vanligt godis. Så nu är jag redo för nationella som jag har i morgon. Det var iaf riktigt trevligt att träffa brudarna igen
Nu ska jag kolla klart på filmen som går på 4:an och sen ska jag lägga mig. Ni får sova riktigt gott och vi hörs i morgon med en ny dag och en ny vecka.
XoXo//Emma

Kommentarer
Morgan säger:

Vill du vinna en fet länk? Anmäl dig till veckans blogg nu så drar jag en vinnare inom kort :) Det är bara att kommentera att du är med så är det perfekt :D kram!

2014-03-16 | 22:56:45
Bloggadress: http://nattstad.se/morganw

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback