Fredag, älskade fredag

Idag är det fredag och det betyder träning. Idag är det bommar som gäller och jag hoppas att jag kan ha Kapten eller Carpen. Nästa vecka är det hoppning och då är jag först att välja så det blir roligt.
Annars händer det inte så mycket idag. Jag ska skynda mig lite när jag kommer hem ifrån stalelt för sedan ska min brorsa spela match och jag tycker inte att det är så roligt att vara ensam hemma en fredagkväll. Han har nämligen match 19:40 och även 20.00 i morgon. Superroliga tider, verkligen... Menmen det är inget som jag kan göra något åt.
 
Nu ska jag göra en inbakad fläta i håret så hörs vi senare idag och ni får ha en underbar dag.
XoXo//Emma

Kommentarer
Anonym säger:

Välj Promise!! :D

2014-03-14 | 18:34:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback