Kylig morgon

Har precis varit ute i kylan med Gucci. Jag hoppas verkligen inte att det ska börja regna, för då kommer det ju frysa och snöa istället. Visst, jag älskar snö. Men nu är det 79 dagar kvar till skolavslutningen och jag vill inte ha någon snö mera då. Vi får hoppas på en riktigt skön och regnfri sommar så att det kan kompensera upp för den här konstiga vintern som varit. 
Efter skolan idag är det stallet som gäller. Carisma ska få sig en promenad med gosigt täcke på, sen ska hon och Promise bli riktigt ompysslade. Nu måste jag däremot cykla iväg till skolan, håller på att dö av nervositet. Vi får höras senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback