Lägga undan plugget

Nu har jag lagt undan pluggboken för ikväll och taggar inför nästa prov som är tidigt i morgon. Det är nyttigt att kunna lägga ifrån sig plugget ett tag och låta hjärnan bearbeta allt. Efter dem här två proven är gjorda så är det inte mycket prov eller så alls, en so "uppsats" och skriftlig tyska tills på fredag. 
- Längst bak närmast hitåt är min kompis ifrån när hon red i Globen under SIHS 2013
 
Har ni tips på bra inlägg som ni vill att jag ska skriva så får ni gärna kommentera dem. Då har jag lite bra inlägg att lägga som inställda imellan allt plugg. Något förslag måste ni ju ha? :) Under tiden sätter jag mig framför youtube och kollar på videos.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback