Morgondagens planer

Nu efter vintern känner jag mig inte helt fit och inte lika smal som jag vill vara. Därför ska jag sticka ut och springa i morgon och det ska vara minst 30 minuter har jag intalat mig själv. Så jag får hoppas att jag har vädret på min sida... Efter det ska jag åka iväg med mina bruds till ICA och köpa lite grejer till nationella som är på måndag och torsdag. Det är däremot i svenska så det känns ganska lugnt. Eller jag hoppas att det är lugnt.
Nu tänker jag gå och lägga mig. Klockan 06.00 ska jag vara på rudbeck i morgon bitti. Det är för att det är big mac cup och Eriks lag har fått rubdeck som sin skola att ansvara för. På förmiddagen åker dem iväg då han har match och sen orkar jag inte vara hemma själv, eller något sånt. Därför vill jag åka med mamma och vara på rudbeck fram till lunch.
 
Hoppas att ni har haft en bra helg så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback