Redan torsdag

Idag har det redan hunnit blivit torsdag. Dagarna bara flyger iväg. Jag tror att det är kring 85 dagar kvar tills det är skolavslutning. De dagarna hoppas jag går lika fort som de gjort nu de senaste veckorna. Även om det är många nationella kvar och många vanliga prov kvar.
För någon dag sedan såg jag en klockren bild. Välkommen till Sverige, här har vi 4 årstider på en vecka. Den stämmer så galet bra. Idag är det lite för mycket snö så jag tänker gå till skolan, för att vara på den säkra sidan. Det känns som att det kommer snöa ännu mera idag och så är det nog inte plogat.
 
Ni får ha en fin dag så hörs vi.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback