Redo att sticka

Nu är jag redo, sminket är på och kläderna är nog lite mer genomtänkta denna dagen. Jag och Ebbish har nämligen blivit skickade iväg till Carlforsska idag på något uppdrag och vi hade fått något ansvar för något som vi inte vet vad det är... Våran lärare sa bara att vi skulle iväg dit och att vi hade ansvar. Det kan nog bli lite spännande tror och hoppas jag.
Jag såg även att jag hade fått en fråga. Den frågan tänker jag nog svara på i ett inlägg i eftermiddag om det är okej. Så du som skrev den bra frågan kan hålla utkik i eftermiddag, ni andra också såklart. Nu måste jag kila iväg så att jag hinner. Ha en fin dag så hörs vi.
XoXo//Emma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback