Slut på onsdagen

I morgon har jag ett till nationella, även det i svenska. Fast i morgon är det skriva uppsats som gäller. Jag vill inte ha det provet, fast samtidigt är jag liiiite smått taggad. Jag hoppas på att det finns krönikaform och sedan bra ämnen att skriva om. Då kommer det nog gå bra tror jag.
Jag är däremot ganska tagg på att Gucci kommer. Hon har inte varit hos oss på kanske 3 veckor? Hehe, men vi saknar våran lilla toffla. Ni förstår kanske inte det roliga i de hela. Men det var att vi såg en bild på när hon var valp och då sov hon med huvudet i en toffla, sötisen.
 
Men nu ska jag krypa till sängs så att jag är utvilad tills i morgon. Ni får sova gott så hörs vi
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback