Styrkor & svagheter

Fick ett tips utav en kompis att jag kunde göra ett inlägg med vad jag anser är mina styrkor och svagheter inom ridningen. Därför tänkte jag göra det inlägget nu. Om ni gör ett liknande inlägg får ni mer än gärna kommentera och länka till det, då jag tycker att det är roligt att läsa. Eller om ni bara kommenterar här under mitt inlägg. 
Mina styrkor (enligt mig)
Att jag kan få pigga hästar lugna & tvärt om - Jag tror iaf att jag kan få lite piggare hästar lugna. Som jag personlingen uppfattar det så känns det som att jag kan få pigga hästar lugna. Men även för lugna hästar att bli lite piggare. Det är dock svårt att avgöra ifrån mitt perspektiv, men det känns så.
 
Att jag har blivit stadigare - Jag har under ett tag haft ganska ostadig hand och därmed lite ostadig sits och skänklar. Men nu har det verkligen blivit bättre och jag tycker mig ana att jag har fått en stillare och lugnare hand, hästmänniskor förstår vad jag menar ;) 
 
Mina svagheter (enligt mig)
Min rygg - Jag har ridit utav väst ett tag och då har jag kännt att jag svankar och är lite för framåtlutad. Vet dock inte hur tydligt det syns, men det är en av de sakerna som man verkligen känner själv. Jag har även märkt att jag "hänger" mig lite i västen. Därför har jag nog bestämt att ha väst på bommar och hoppning, sen rida utan i dressyren. (På hästar jag känner mig säker på)
 
Nu när jag skrivit detta inlägget känner jag verkligen hur svårt det är att hitta saker hos sig själv. Sen finns det kanske saker andra ser och inte en själv. Samma sak att man kanske har något som man själv tycker känns mindre bra, men som andra tycker är bra. Jag kan bara komma på dessa 3 som ändå "sticker ut" lite i mina ögon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Sanna Bäckström säger:

Du är grym Emma! :D

2014-03-25 | 22:50:14
Bloggadress: http://sannabackstrom.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback