Svar ang Grällsta

Fick en fråga om jag skulle till Grällsta, både som elev eller kiosktant.
 
Då svarar jag att jag skulle vilja åka på ett läger som sista år då jag kan gå på det lägret som jag brukar. Fast jag vill verkligen ha ponnybollen i sommar och jag har inte pengar till båda :/ Men om inte det så hade jag planerat att jobba i kiosken, vilket jag också gärna hade gjort. Men vi har bara problemet med tiden. Sommaren är för kort för mig :( Jag ska åka till GBG en vecka på Gothia, ha Promise 3-4 veckor samt att ha semester med familjen. Sen vill man ju kunna vara fri och dra på spontangrejer med bruds, vilket dock tyvärr inte går då. Jag kanske jobba i kiosken 2 veckor, 25, 26 och ev 27. Jag kan dock få Promise vecka slutet av vecka 26. Just nu har jag ingen koll och därför kan jag inte skicka in en ansökan. Även om jag verkligen skulle vilja det. Men jag får se hur det blir, jag kanske får reda på Promisedatum innan sista ansökningsdagen. 
- Bästa B <3
 
Lite luddigt men jag tror att ni förstår vad jag vill svara på frågan
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback