Tar kväller

Nu har denna dagen gått och den har gått i ett. Efter att jag gick med Gucci, vilket var vid 18:30 så var det första gången på hela dagen. Om man bortser ifrån i morse då. Men jag gillar när det händer saker och att ha massa olika grejer att se fram emot. Jag och Ebbish tog ju en lunchdate på donken och sedan drog vi till Ö&B. Där köpte jag bara en kam till Carisma, ett paket med sminkborttagning och godis till Gucci. Det var mysigt att vi drog iväg och hittade på något. Även om allt åkande fram och tillbaka har gjort att jag har cyklat totalt 2 mil. Undrar lite hur det kommer kännas i kroppen i morgon, hoppas på träningsvärk. 
 
Med Carisma kör jag mycket NH, lyssna med att backa för kroppsspråket, följa efter, snurra runt och sedan har jag börjat lite smått med att lyfta det benet som jag petar på. Dock så har jag inte kunnat gjort något sådant med henne lös, men vi kör på hellångt grimmskaft. Hon är otroligt lättlärd och vill verkligen hitta på sånna saker. Söta häst. 
Nej nu måste jag släppta ut Gucci och sedan ska jag krypa ner i sängen. Ni får sova gott så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer
hannah säger:

super fin blogg! Du borde va med och tävla om att bli veckans blogg på min sida!! Lycka till kram :D

2014-03-27 | 06:35:52
Bloggadress: http://www.nattstad.se/thematchmaker

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback