Underbara söndag

I stallet idag var det sånt underbart väder, eller inte bara i stallet såklart... Det resulterade i att Carisma fick sig en liten promenad längs en skogsslinga som vi har vid stallet och sedan så släppte jag henne i hagen där hon fick gå i 1,5h. Hon verkade stormtrivas och hon bara stod och solade, hon är en sån häst som kan springa sönder sig i hagen. En dag när jag kom till stallet var hela hon, verkligen hela hon dösvettig och äcklig så då fick hon sig en dusch. Det var just för att hon inte ville vara ute Jag ville ju att hon skulle kunna vara ute länge idag eftersom att det var så fint väder och under tiden gjorde jag lite nytta och putsade på ridstövlar, ridskor och chapsen då jag även passade på att städa skåpet och såg hur skitiga dem var.
Nu ska jag käka och sedan ska jag skriva ihop lite inlägg åt er då jag fick lite idéer när jag cyklade till stallet. Tilda klickade även lite bilder på henne och om dem blev fina kanske ni kan få en bildbomb på Carisma om någon dag.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback